Tuesday, July 7, 2009

Masihkah ada cinta mu?

ini dirembat dari sarang lama

hell...


lydia's diery


masihkah ada cintamu


seperti yang lalu terhadap diriku


kau tak seperti dahulu


maafkan diriku andainye aku bersalah



-Lydia's Diery, Masih


i'm just listening to them...a bit late i guess...but seriously...nice tune..love it! sedap..rangup..lazat lagu2 mereka....

and aku nak mengambil kesempatan untuk merasa bangga juga..dgn muka tak malu...hahaha...


"Lydia's Diery was being named during 2004. The band name was being inspired by a diary owned by a mysterious girl named Lydia. It was the moment when 2 of the band members hang out in cafeteria and suddenly found the diary.They read the diary, and thus, via the SADNESS story of Lydia's life, they've being inspired to create songs based on Lydia's life." -lydia's diery, myspace

based on Lydia's life huh..


pity her...sadness....love addiction..suffering.....hmm...seems like i recently 'heard' those...cliche huh?

whatever....i said i moved on right?!....jeezz!

ok! since aku nak mengada2 taik kuda...bilakah mereka nak amek aku sebagai cover album mereka...hahahahahah.....(muntah)Align Left

check out their blog too...

hm.....


biler pula ada band nak buat lagu guna diary blog aku pula? hahahha..Lydia's Blog...kalau ada...lagu2 dalamdemo tape itu mesti mempunyai judul2 seperti:

1. ayam yang ku langgar

2. hidung berdarah

3. basikalku

4. samseng

5. lipas

bunyik mcm haram ajee...hahahhaha....apepun best of luck...sila bawa nama aku korang lebih tinggi supaya aku korang lebih glamer...
nota kaki: apelagi..yang tak pernah dgr..sila pegi dgr..

nota kaki panjang: tiada lagi cinta........lydia..admit it! let go...and live...

0 Comments:

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates