Tuesday, July 14, 2009

comeback #06:puff....!!! bruff!!....

comeback from: heuwheuw

puff....!!! bruff!!.....teka! teka bunyik ape???


.....


....salah....


....


....salah....


heeheheh....ia aladah bunyik power ketika process teleportasi manusia!!!


wakakakaa....selapas menonton citer x men satu masa dulu...aku ske giler nightcrawler itu...kerana powernyer sleek n smooth gitu...kire aku mengabeskan masa jugakla berangan nak jadi mcm nightcrawler..cume masalahnye....rupenyer burok sket..kalau aku ade pawer gituh pun..mcm takbestla kalau muke kaler purple siap berekor2 pulek.....



cr.jpg


dan keluarla citer heroes......dgn si hiro nakamura dgn power yg sama...wokeh ade option baru....tak perlu ekor..tak perlu muke pepel....cuma..masalahnye.....kena buat aksi meneran2 sedikit......?....(>_<)...wargh...buruk jugak!!!



hro_102_21.jpg


dan yang terbaru.......abang kacak..ex-anakin skywalker itu....hehehheehhee....... wokeh..aku dah buat keputusan... aku nak jadik JUMPER!!!..leh teleport tanpa memerlukan muka yang buruk mahupun meneran2......yiha!



best.jpg


p/s: jgn paladin ade sudah.....


motif: selamat menonton jumper


masyuk meter : XXXXXXXXXXXX 9/10


kacak meter : XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX infiniti..../10

1 Comment:

  1. Basuh Baju said...
    ensem....haha

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates