Monday, July 13, 2009

aku memandang dgn penuh cemas....cemas sampai berpeluh2...aircond pada paras separa beku 20 degree itu sikit pun tak rasa...aku tak selesa..

"the THH-ingS IS.." dia bersuara lagi...aku masih berdebar2...dia betul2 dihadapan aku...aku lihat fail aku sudah menjadi mangsa....

aku kaget...

"approXXXimate lengTHHH.........calculated....moSSSTT......" kali ini...kertas aku jadik mangsa...argh..tension...aku menghimpit ke jidot..dgn harapan dpt mengelak sebarang kemungkinan...aku pula mangsa selapas file dan kertas aku...dia syak aku tido...jadik aku betulkan posisi duduk aku....

"aS I eXpecTTTeDD..." seraya dgn bait ini 'tuff' sekelumit H2O plus electrolytes, mucus, antibacterial compounds dan pelbagai enzim ayat wikipedia...jatuh tepat kat bahu aku....DAMN!!!!!!

***

ok kalau korang ape korang nak buat..lecturer korang mengajar kat depan...diri betul2 depan korang...dia sgt baik orgnyer...dia ajar pun bagus...cuma ade saliva aje sembur2 atas kertas..pen..meja..dan yang paling sadis sekali..kena 2-3 butir kat korang...ape nak buat?..

bangun? tiba2 carik tempat kosong kat belakang?...tak boleh...karang.... dia tanyer kenapa...karang dia keluarkan fakta...adalah lebih baik duduk di depan dalam majlis ilmu....adeh...

or...

takkan korang nak sound...sir..i think u have an overactive salivary gland...urghh...serba salah...

or..

korang duduk aje dgn menerima saja air liur itu anggap berkat...

kalau member leh la sound...

"woi! apeni sembur2...lu mcm launcher ar..."

"ye ke? alamak sori2..." sambil kesat2 mulut.....

250px-Gleek_335

kau ingat...kau hensem..kau leh cakap sembur2?!!



sadis....tak leh blah...tp bukan salah mereka....it is out of their control...ada yang memang mengalami this so-called illnesses or diseases...nak wat camner...ade rasanye ubat di jual for excessive air liur ni...tp apepun..dptkan nasihat doktor...hoyeah!...hek eleh..kengkadang aku pun ter-'launcher' jugak..

yang korang ni pun..jagalah sikit hari dia..kesian juga....adeh...

nota kaki: "lydia! lap air liur tu! drool aje kamu ni!"....."sori2...lelaki hensem lalu td...hahaha"

nota kaki dia: aku dah basuh jacket aku yang kena 'launcher' tu....iyeeek!!

2 Comments:

  1. jo said...
    kalu kena air liur lecturer tu kira macam berkat la..nak lagi mujarab mintak die ludah...
    hehe..

    tumpang lalu....
    Bazinga said...
    euuuw....yuck...

    kalau ye pun berkat....ish ish...
    hehehe....

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates