Thursday, July 16, 2009

Comeback #07: phewwit~~!

comeback from #07

mengurat ade mcm2 pesen...

ade yang sekadar bersiul...

ade yang guna modal..."sorang je?"

ade yang.."dik...barang jatuh la.."

aku tak heran ngurat pesen2 gini..adik aku selalu buat kalau bawak keta ade awek jalan2 tepi jalan...kalau boring aku siap join mengurat sekali...

ade yg eksterim..." assalamualaikum..."....bila aku main jalan dan buat bodo..org tu jerit.."ala..boleh blah la! ingat lawa sgt ke?".....ekekkeke..tak paham aku motif dia...ekekke

pagi td sedang menunggu hanan ditepi klinik yard...tgk2 org lalu lalang menuju ke opis/workshop masing...aku tunggu hanan sbb hanan bawak keta...aku malas nak menapak ke marine repair...

tiba2....ade sorang contractor yg lalu lalang td berdiri depan aku

"hey!" dia jerit...jari telunjuknyer menunding direct ke muka...aku konfius..mata aku terkebil2...pehal mamat ni? nak marah aku ke?....

tetiba dia nyanyi..."sapa bilang gadis melayu tak menawan..."..sambil berlalu pergi....

kuang hajo!!....lawak bodo betul..terkulat2 aku kat situ mengontrol gelak...ape pesen daa?
sengal betul...buat kecut perut aje!..wakakakaka



ketawa terbahak2

4 Comments:

  1. Basuh Baju said...
    udah2 la tu gelak..haha
    Anonymous said...
    apesal kau tahan gelak plak... gelak je la... :P
    Anonymous said...
    yg ni mmg sangat unik nak ngorat dan sangat kelakar..hahaha..

    HEYYYY! selamat berpuasa
    !x0r@ said...
    *takde kaitan dgn entri*

    mana dpt layout ni aa? lawa siot,.. takde pn dlm template blogspot..

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates