Saturday, July 11, 2009

Comeback #04: Gosok Gigi Murid2!!!


from: Comeback #04



Kempen gosok gigi..aku dgn selambernyer merembat gambar gosok gigi dari frenster schoolmate lama aku ini..nak tergelak biler tgk..



Siyes aku teringat zaman skola rendah bila lori klinik gigi dtg kasik ubat gigi and berus gigi free…pastu gosok gigi ramai2 tepi longkang… Nanti akan ada nurse tunjuk cara gosok gigi…dgn menggunakan model gigi yang sgt besar…berus gigi pun besar…



aku masih terfikir motif perbuatan itu…kenapa mesti ramai2….serentak…dan…. kenapa mesti tepi longkang…




Ada lagi ke sistem gosok gigi ramai2 tepi longkang macam ni?..kezen aku yang darjah satu tu mcm takde pulak bawak balik ubat gigi…hehehe….comel..tp kelakar…..

2 Comments:

  1. bulussan said...
    ekonomi tak baik
    jadi ubat gigi kena kongsi
    hahaha
    Bazinga said...
    wakaka..kongsi...kalau percuma berus gigi ok jugak

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates